Wilt u een originele promotiefilm laten maken ? Deze poëtische promotiefilm maakte we voor een filosoof en schrijver Ivo Brughmans die zijn nieuw management boek lanceerde. Hij wilde de kern van zijn gedachtegoed op een visuele, creatieve en speelse manier weergeven in een originele promotiefilm. Bekijk de promotiefilm en wellicht brengt het u ook op bijzondere ideeën? Wilt u een korte, meer flitsende promotiefilm, bekijk dan deze films. Met onze jarenlange ervaring zetten wij uw doelstellingen om in een authentieke en originele promotiefilm. Op een persoonlijke manier wordt de kijker meegetrokken in de wereld van uw bedrijf, product of visie.
Een poëtische, filmische en originele promotiefilm laten maken
De klant wil iets, maar weet niet precies wat. Een boodschap en een verhaal vertellen. Wij filteren de kern van dit verhaal eruit. Na diverse brainstormsessies gaan we aan de slag en bedenken we een originele promotiefilm die past bij uw bedrijf, product of dienst. Had u van te voren iets in uw hoofd? De kans is groot dat we u verassen met totaal iets anders. Een film waar u zelf nog niet van had kunnen dromen! Dat is onze kracht. Dat is ons vak! De originele promotiefilm moet een potentiële kijker of klant aanspreken. Een originele promotiefilm laten maken doen wij met de juiste sfeer en beelden die passen bij het verhaal. Zo hebben we in dit geval gekozen, voor een losse, filmische, poëtische sfeer. Mede door de laag staande zon, de aantrekkelijke setting en beperkte mate van abstractie, maakt dat dit een geslaagde en originele promotiefilm is geworden.
De schrijver was laaiend enthousiast over de originele promotiefilm en schreef:
“Ton is een fantastische filmmaker. Een super professional die de beeldtaal tot in al zijn finesses beheerst. Hij gaat in zijn werk voor de perfectie en verrast je vervolgens met een verbluffend resultaat!”
Een originele promotiefilm maakt nieuwsgierig:
Een promotiefilm trekt aandacht en houdt die vast. De boodschap die u wilt overbrengen komt beter aan. Men kijkt liever een film dan dat men tekst moet lezen. Dit resulteert in meer interesse voor uw product, bedrijf of dienst.
Een originele promotiefilm verhoogd de vindbaarheid:
Het gebruik van video doet wonderen voor de online vindbaarheid van uw website, bedrijf, product of dienst.
Een originele promotievideo wordt gedeeld:
Niemand deelt een suffe video, maar wel een originele, leuke, grappige film. Met één druk op de knop deelt een klant uw videoproductie naar zijn connecties. Daarbij genereert de verspreiding van die video bij iedere ‘share’ een extra link naar uw site!
Originele promotievideo laten maken
Newton solutions creëert en produceert ook andere soorten originele promotie video’s voor bedrijf, instelling of overheid. Wij maken ook promofilmpjes voor het onderwijs en scholen. Bekijk onze showreel of andere bedrijfsfilms, bedrijfspresentaties, compilatievideo’s, documentaires, educatieve films, event trailers, filmproducties in het buitenland, marketing video’s, motion graphics, openingsfilms, originele promotiefilms, product films, recap films, tv film producties, USP films, voorlichtingfilms en andere promo films. Ons motto is ‘we’re as good as our latest film’. Dit betekend dat we bij iedere nieuwe productie weer het onderste uit de kan halen om de beste promotievideo te maken. Wij maken dus geen standaard ‘lopende band’ of ‘videoboer’ producties. Ieder project is uniek en heeft een eigen, persoonlijke en creatieve benadering. Wilt u ook een originele promotiefilm laten maken? Neem snel contact op!
Het achterliggende concept van paradoxaal leiderschap
Investeren of besparen? Expanderen of terug naar de kern? Visionair of opportunistisch? Ondernemerschap of compliance? Leiders worden dagelijks geconfronteerd met het spanningsveld tussen tegengestelde benaderingen. Ze voelen daarbij vaak de noodzaak om een ‘eenduidige keuze’ te maken want dat geeft duidelijkheid en houvast. Maar is dat wel nodig… en leidt dit wel tot effectieve en duurzame oplossingen?
Veel van de huidige problemen waar we in organisaties en in de wereld mee worstelen zijn een direct gevolg zijn van deze hoekige ‘of/of’-manier van denken. De extreem snel veranderende wereld van vandaag met zijn grote mate van complexiteit en onderlinge afhankelijkheden, vraagt om leiders die niet strak één bepaalde eenzijdige koers aanhouden maar vloeiend weten te schakelen en balanceren tussen tegengestelde krachten. Een duurzame aanpak is er één waar tegengestelde krachten met elkaar worden gecombineerd, elkaar in evenwicht houden of waar er door synthese een nieuwe, creatieve paradox ontstaat: spelend presteren, gestructureerde chaos, dienstbaar leiderschap, nederige trots, afval als grondstof… Kortom, een ‘en/en’-perspectief dat verder gaat dan de extremen of het grijze compromis.
Over de schrijver
Ivo Brughmans, filosoof en management consultant en gepassioneerd door het met elkaar verbinden van waarden die elkaar op het eerste gezicht elkaar tegenspreken, zoals duurzaam én winstgevend, warm én zakelijk, veranderen én behouden, functioneel én esthetisch… In zijn boek ‘De kunst van het paradoxale leven’ (Lannoo, 2013) werkt hij dit ‘en/en’-perspectief uit en laat hij zien hoe we het praktisch kunnen toepassen in ons dagelijks leven. In de opvolger ‘Paradoxaal leiderschap’ past hij deze ‘en/en’-principes toe op organisatie- en managementvraagstukken. Hij geeft lezingen, inspiratiesessies en workshops over paradoxaal leiderschap.